Városlista
2024. december 27, péntek - János

Hírek

Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők
2017. Január 04. 13:33, szerda | Életmód

Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők

Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a médiahatóság adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.

Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV
2016. November 21. 11:35, hétfő | Belföld

Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV

Több mint hárommilliárd forintos költségvetési csalással gyanúsít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-Dunántúli Bűnügyi Igazgatósága egy elkövetői kört,

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet
2016. Október 13. 10:43, csütörtök | Belföld

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at

Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács
2016. Március 05. 13:27, szombat | Belföld

Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács

Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.

George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát
2016. Január 23. 06:00, szombat | Bulvár

George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát

A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.

Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán
2015. November 23. 07:38, hétfő | Bulvár

Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán

A két nagy országos kereskedelmi televízió nézőinek óránként átlagosan nyolc márkanév vált beazonosíthatóvá a műsorokból 2015 első félévében; az RTL Klubnál 8,5, a TV2-nél 7,4 volt ez a szám

Túl hangos reklámok és elmaradt korhatárkarikák miatti büntet a médiatanács
2015. Október 17. 05:00, szombat | Belföld

Túl hangos reklámok és elmaradt korhatárkarikák miatti büntet a médiatanács

Túl hangos tévéreklámok és elmaradt korhatárkarikák miatti szankciókról döntött a médiatanács

2012. Május 25. 07:05, péntek | Belföld

A barkácsáruházak terjesztik a legtöbb reklámújságot

A piacon immár kilenc éve működő és folyamatosan bővülő GfK Leaflet Monitor a kereskedők számára biztosít a hatékony tervezéshez és elemzéshez szükséges naprakész adatokat.

2012. Május 03. 07:25, csütörtök | Bulvár

Temetőben pózol a magyar szupermodell

A legismertebb magyar szupermodell, Mihalik Enikő pózolt már pőrén motoron, állatokkal, tengerparton, hóban, sőt egy parfümreklámban elcsábította Monica Bellucci férjét, Vincent Casselt is.

2012. Április 26. 14:23, csütörtök | Bulvár

Heidi Klum meztelenre vetkőzött

Korábban az Allure magazin kapta lencsevégre anyaszült meztelenül, most az Astor kampányához kínálta fel a bájait a szupermodell.

2012. Április 13. 14:23, péntek | Bulvár

Ijesztően eltorzult Janet Jackson alakja

Egy fogyókúrás programot próbál reklámozni Janet Jackson, a hatás azonban kétséges, ugyanis a sztár alakja egészen furcsa.

2012. Április 11. 14:09, szerda | Belföld

Áramlik a lakossági pénz az állampapírpiacra

Csaknem 30 milliárd forintnyi friss lakossági megtakarítás érkezett februárban az állampapírpiacra, a magas hozamígéret és a reklámkampány beváltotta a reményeket – írja szerdai számában a Világgazdaság.